HTML

Úttalan út, avagy csavargás az élet útvesztőiben

filmek, zenék, csajok, kalandok, álmok.

Friss topikok

  • Avatatlan Sam: Ja és persze mondanom se kell hogy hol járok azokkal amiket indulás előtt összeírtál... (2009.06.03. 23:10) No pain, no glory!
  • Mark: Ebbe a filmben a legszebb Jessica Alba! (2008.07.28. 23:45) Kéz őrület, avagy a "lusta kézbe a Sátán ad munkát"
  • freestate: Olvastam én is, úgy látszik ezzel a U2-val nincs szerencséjük egyik helyen sem, a premieren meg az... (2008.04.01. 21:12) U23D
  • Cosmic Girl: A papok a legfinomabbak!:) (2008.03.12. 18:19) Prága, Amy, és én
  • freestate: Hm, nekem az egy lemezes verziók vannak meg (illetve a Die another day van meg az első, két lemeze... (2008.02.25. 15:41) Hétvégi mozizás

Linkblog

Zsák, zsák, telizsák...

2009.05.21. 19:19 :: freestate

4 nappal indulás előtt gondoltam itt az ideje, hogy megnézzem mennyi is az annyi. Vagyis mekkora súlyt fogok cipelni a hátamon két hétig.

Van 1 tanács, miszerint maximum a testtömeg 10%-a legyen  hátizsák összsúlya. Én a magam 72-73 kilójával 8 kg-ra lőttem be a cuccot.

No nézzük, ebből mi lett!

A hátizsák eddigi tartalma:

Maga a zsák, egy 60 literes zsák, 1.8 kg

Hálózsák, 0.6 kg (a zsák és a hálózsák vadiúj, összesen 22e-ből jött ki együtt akciósan, ami nem rossz, mert csak a hátizsákra 25-öt gondoltam)

Ruhák:

2 póló, 2 alsógatya, 2 pár trekking zokni (összesen ugye 3 pár kell mindenből az útra, ebből 1 rajtam lesz utazáskor is ofkósz), 1 kapucnis cippzáros felső, 1 pár strandpapucs

1 nagyobb törölköző

1 úszónadrág (remélem sikerül eljutni az óceánig)

Gyógyszerek (lázcsillapító, Sportkrém, Strepsils, Géz, füldugó, hintőpor)

Fényképezőgép+töltő+adatkábel

Telefontöltő

Spanyol útiszótár

 

Na egyelőre ennyi, és ez 6 kg. Szóval még van 2 kg a következőkre:

elemlámpa (lehet a bringáét viszem, az jó könnyű:))

magnézium + kalcium tabletta

1-2 csomag pilóta keksz (gondolom kint nem kapok)

Pár müzliszelet (esetleg vmi italpor még, bár kint is tudok venni)

Szandál vagy cipő (esténként kimenni az adott településen, és addig is szellőztetni a lábat, meg a bakancsot)

Széldzseki

Pótnadrág

Tisztálkodó szerek (na ezen is filózok szerintem max 1 kis tusfürdőt viszek, meg 1 stiftet, eldobható borotva, na meg persze fogkefe + fogkrém)

Egyéb kis apróságok (kisolló, körömcsipesz, konzervnyitó, műanyag evőeszközök, papírzsepkendő, térképek)

 

Remélem nem hagytam ki semmit.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freestate.blog.hu/api/trackback/id/tr921136103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása