HTML

Úttalan út, avagy csavargás az élet útvesztőiben

filmek, zenék, csajok, kalandok, álmok.

Friss topikok

  • Avatatlan Sam: Ja és persze mondanom se kell hogy hol járok azokkal amiket indulás előtt összeírtál... (2009.06.03. 23:10) No pain, no glory!
  • Mark: Ebbe a filmben a legszebb Jessica Alba! (2008.07.28. 23:45) Kéz őrület, avagy a "lusta kézbe a Sátán ad munkát"
  • freestate: Olvastam én is, úgy látszik ezzel a U2-val nincs szerencséjük egyik helyen sem, a premieren meg az... (2008.04.01. 21:12) U23D
  • Cosmic Girl: A papok a legfinomabbak!:) (2008.03.12. 18:19) Prága, Amy, és én
  • freestate: Hm, nekem az egy lemezes verziók vannak meg (illetve a Die another day van meg az első, két lemeze... (2008.02.25. 15:41) Hétvégi mozizás

Linkblog

No pain, no glory!

2009.05.29. 18:21 :: freestate

A cimet egy polon olvastam Astorgaban, egy zarandokszallason. A polon ket talp volt lathato, telis tele ragtapaszokkal. Nos nekem kb. 10 perce latta el egy szakember a vizholyagjaimat.

Na de ugorjunk az elejere:

1. nap: Leon-Villadangos 22 km

kedden hajnalban erkeztunk Leonba, ami franko volt, mert semmi nem volt nzitva (ja gepelesi hibakert elneyest, nincs idom javitgatni, majd otthon... amikor a kepeket is felrakom, mar van majdnem 200:)), szoval fel ala jarkaltun a meglehetosen huvos spanyol ejszakaban. 11-kor sikerult megkapnom a credenditalt, ahol megismerkedtem egy nemet sraccal, akivel a napokban tobbszor is sikerult ujra meg ujra osszefutni.

Delutan 2 korul indultunk ki a varosbol a Caminon, iszonyu melegben. Andiek mogottem jottek, le-lemaradozva, de idonkent hatraneztem, hogz megvannak-e. Nos, egyszercsak eltuntek, azota sem talalkoztam veluk (sajnos mint kiderult, Andinak bedurrant a bokaja, igy visszamnetek Madridba. Szoval egyedul maradtam)!

Kb. 10 km utan elrtem egz szallohoz, de meg nem ereztem faradtnak magam, igy az ottani holgy megmutatta neten, hogy kb. 10 km. mulva elerem Villadangost, ami szerinte 2 ora. Az a baj, hogy mar keso is volt, meg nagyon meleg is, es ugye, nem nagyon pihentem en sem az utazas miatt. Azert elindultam. Na, nem akarom reszletezni hogy atkoztam magam 2 ora mulva, amikor meg mindig 3 km-et irt az utmenti tabla:( Kb. este 8-ra ertem be, emeleten aludtam (alig), szoval nem tul jol indultak a dolgok...

2. nap: Villadangos-Astorga 26 km

Masnap alig tudtam labra allni, a terdem a bokam mindenem sajgott. Azert 8 korul elindultam, es mentem, mentem, a taj egyre szebb lett, ahogy az ut elkanyarodott az autopalya mellol. Este 6 korul beertem Astorgaba, ami egy gyonyoru varos, hatalmas katedralissal. Aznap volt ugye a bl donto, Real Madrid... Olyan fieszta volt utana, kb. ejjel 2-ig ment a tuzijatek, enekles, stb. En az elso napon megismert nemet sraccal voltam vacsorazni, a srac nagy fociorult, es minden fogas kozben atrohangalt a barba, ahol volt kivetito (elotte meg 2 percig konyorgott a pincernek h kaphassunk vacsorat a barban:)) Johogy nem az lcd-t akarta atcipeltetni. Ja es itt a szallason lattam azt a bizonyos polot...

Ja a labam kezd hozzaedzodni a gyaloglashoz, mar a terdfajasom is kezdett elmulni.

3. nap: Astorga-Foncebadon 26 km

Ez a nap elvileg 20 km lett volna, de valaki megemlitette, hogy mindenkepp erdemes felmenni Foncebadonig, ami 1400 meter magasban van, es onnan reggel kimenni a 2 km-re levo kereszthez ahol gyonyoru a napkelte. Jo, akkor vagjunk bele...

A nap elso resze hamar elment, egyre tobbet tarsalogtam zarandokokkal. Foleg nokkel persze:) Pl. talalkoztam sved, holland, koreai, del-afrikai, kanadai lanyokkal, de magyarral veletlenul sem. Aztan egyszercsak egy par oraval elobb megismert, es most ujra latott no tarsa megszolal magyarul: szia, te vagy a srac pestrol? Oh vegre:) De kiderult, hogy epp Luxemburgban el, es egy bojtolo csoporttal vannak. Ez naluk azt jelenti, hogy evente 8 napot vannak a Caminon, de azalatt az ido alatt csak vizet es teat fogyasztanak (ez onnan derult ki, hogy nem fogadta el a csokit, amivel kinaltam:))

Na a beszelgetes utan elindultam Forcebadon fele. Pokoli meleg volt, arnyek sehol, vizem alig, franko. Mire felertem, kiderult hogy sokan szeretik a magaslati levegot, mert 2 szallon sem volt hely:( Szallodai szobat kinaltak, 37 euroert. Aha... Na a 3. szalloba is benyitottam, ahol Marcus, egy nemet onkentes mondta, hogy van meg pont 1 hely. De a padlon... Na emeleten aludtam mar, felettem is horkoltak Astorgaban, nezzuk van-e rosszabb. Van... a matracnak mar csak az egyik ajtonal volt hely. 1400 meter, mondom. Hajnal 1-tol olyan hidegrazasaim voltak, de vegul rajottem, hogy ha rendesen behuzom a halozsakom cipzarjat, nem csak ugy "fesztivalozos" modon, akkor ki lehet birni. A hely amugy Church nevre hallgat, es nem is hazudtak vele, ugyanis 1 regesregi templom lett atalakitva szallova (termeszetesen nem fix aron volt a szallas, hanem adomany alapon, de egy japan srac isteni kajat is csinalt az egesz csapatnak, szoval nem bantam meg a padlot sem)

Ja mielott mentem aludni, osszefuttoam ujra Totival, a nemet "haverral", aki meg kozben az uton megismert 1 magyar lanyt, szoval a nap 2. "szia, te vagy a ..." mondatat hallottam:) A poen, hogy a lany pont azzal a geppel jott Madridba, amivel mi is, csak o busz helyett vonatozott Leonig.

4. nap: Foncebadon-Ponferrada 27 km

Ez volt a legzsebb es legnehezebb nap eddig. Nemreg ertem be arra a szallora, ahonnan  vegre tudok irni:) Szoval ugye kereszt, napkelte. Vagyis korankeles. 5 ora. Rosszul szamoltam ki, majd 1 orat fagyoskodtam a keresztnel. De megerte!!! (kepek ugye kesobb)

Aztan elindult a zuzda... Ha 1 hegyre felmesz, egyszer le is kell jonni! Most kb 400 meteren vagyok... De a taj, az valami elkepzelhetetlenul gyonyoru volt! Ja es azt vettem eszre, hogy egyre tobbet gondolkodom, es furcsa mod egyre tobbszor angolul. Annyit tarsalgok ezen a nyelven 4 napja, hogy ohatlanul is jonnek a szavak, meg minden:) Tegnap 1 kanadai oregur mondta is, hogy jo az angolom, ami mindig jolesik egy kulfoditol, akkoris ha tudom, hogy a kiejtesem nem epp oxfordi:) De ha megertjuk egymast ennyifele orszagbol idejott emberekkel, akkor mi kell meg tobb???

Na megyek pihenni, meg 1 ari csajszi var a gepre, nem akarom megvarakoztatni nagyon:)

Aztan elugrom vacsorazni 1 kanadai lannyal meg 1 ir sraccal. Mindketten tok jo fejek, elozo este ok is a Church-ben kaptak helyet:)

Folyt. kov... (ja, es annyi de annyi mindent tudnek irni, csakugy jonnek a gondolatok.)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://freestate.blog.hu/api/trackback/id/tr201151881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2009.06.03. 23:09:19

Na az nekem valahogy kimaradt, hogy Andi lemaradt:) Amúgy ahogy olvasgatom a bejegyzést az jut eszembe, hogy ez a Camino ilyen több napos iskolai kirándulás lehet. Tod hegyre fel, hegyről le egész nap, aludni meg ott fogsz amit le tucc stipistopizni. Türelmetlenül várom a folytatást, de leginkább a képeket!

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2009.06.03. 23:10:09

Ja és persze mondanom se kell hogy hol járok azokkal amiket indulás előtt összeírtál...
süti beállítások módosítása