HTML

Úttalan út, avagy csavargás az élet útvesztőiben

filmek, zenék, csajok, kalandok, álmok.

Friss topikok

  • Avatatlan Sam: Ja és persze mondanom se kell hogy hol járok azokkal amiket indulás előtt összeírtál... (2009.06.03. 23:10) No pain, no glory!
  • Mark: Ebbe a filmben a legszebb Jessica Alba! (2008.07.28. 23:45) Kéz őrület, avagy a "lusta kézbe a Sátán ad munkát"
  • freestate: Olvastam én is, úgy látszik ezzel a U2-val nincs szerencséjük egyik helyen sem, a premieren meg az... (2008.04.01. 21:12) U23D
  • Cosmic Girl: A papok a legfinomabbak!:) (2008.03.12. 18:19) Prága, Amy, és én
  • freestate: Hm, nekem az egy lemezes verziók vannak meg (illetve a Die another day van meg az első, két lemeze... (2008.02.25. 15:41) Hétvégi mozizás

Linkblog

Zsák, zsák, telizsák ápdét

2009.05.21. 22:15 :: freestate

Most értem haza tescóból, ahol csomó jó cuccot vettem, aminek köszönhetően már meg is van a 8 kg, viszont cipő még sehol. Ehh. (azért se hagyom itthon a két csomag pilótakekszet, grrrr)

Szóval vettem 2 túrabotot, amit már nagyon akartam, csak sokkaltam a sportboltokban az árát. Ez meg 1800/db-ért nekem megérte. Szombati túrán csúnyán megfájdult a térdem, ott az út mellett talált faág segítéségével tudtam teljesíteni a szintidőt. De mi van, ha épp akkor nem találok alkalmas ágat, amikor szükség van rá. Szóval ez is kipipálva.

A másik nagy felfedezésem, hogy létezik energiaitalpor:)) Bevallom, nagyon koffein és taurin, azaz energiaital függő vagyok, és ezen paráltam, hogy hogy lesz kint (legalábbis tavaly Görögországban elég drága áron találtam), hogy fogom beszerezni a napi adagomat. Vettem is 10 db-ot, remélem az íze nem lesz borzalmasabb, mint a készne kaphatóké (bár már egész megkedveltem az évek során).

Naptej (30-as faktor, franc se akar leégni), magnézium és kálcium tabletta, stift, tusfürdő szintén pipálva.

A hétvége kínzó kérdése lesz, hogy mit hagyjak itthon, mert ez így sok lesz (már érzem, hogy a pilóta keksz lesz az áldozat, első nap amúgyis elolvadna a napon).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freestate.blog.hu/api/trackback/id/tr651136444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása