HTML

Úttalan út, avagy csavargás az élet útvesztőiben

filmek, zenék, csajok, kalandok, álmok.

Friss topikok

  • Avatatlan Sam: Ja és persze mondanom se kell hogy hol járok azokkal amiket indulás előtt összeírtál... (2009.06.03. 23:10) No pain, no glory!
  • Mark: Ebbe a filmben a legszebb Jessica Alba! (2008.07.28. 23:45) Kéz őrület, avagy a "lusta kézbe a Sátán ad munkát"
  • freestate: Olvastam én is, úgy látszik ezzel a U2-val nincs szerencséjük egyik helyen sem, a premieren meg az... (2008.04.01. 21:12) U23D
  • Cosmic Girl: A papok a legfinomabbak!:) (2008.03.12. 18:19) Prága, Amy, és én
  • freestate: Hm, nekem az egy lemezes verziók vannak meg (illetve a Die another day van meg az első, két lemeze... (2008.02.25. 15:41) Hétvégi mozizás

Linkblog

Az ut vege... vagyis egy uj kezdete

2009.06.05. 20:56 :: freestate

 

 

Na annyi minden tortent Ponferrada ota hogy majd otthon fogok mindent leirni, de vettem 1 jegyzetfuzetet szoval mindent leirtam elore.

Utolso ket napot gyorsban:

Tegnap azaz a 10. napon Pallas De Rei-ben ebredtem fel, majd indultam tovabb. A varoska kavezojaban vegre magyar szavakat hallottam, napok ota az elso, a telefont kiveve. Egy srac meg az anyukaja voltak azok, 1-2 km-et egyutt tettunk meg, kicsit beszelgetve kozben, majd egy piheno soran magukra hagyam alkalmi utitarsaimat es folytattam utam. A mai napra 29 km lett volna az etap, de nem akartam az utolso napra 38-at hagyni, igy gondoltam, kicsit "elore" megyek. Na ez jol megboszulta magat, Argua utan 15 km-en belul nem talaltam szallast, igy 43 km lett a napi adag. Magam nem is talaltam volna meg szallast, de belefutottam az ir sracba, meg a kanadai csaladba, akik mondtak, hogy van 1 privat szallas, alig 8 km-re. Nekiindultunk, de a vege szamomra mar pokoli kinok kozott zajlott. Elfaradt mindenem, sajgott osszes izmom, azok is, amikrol nem is sejtettem, hogy leteznek. Ja es az eso is eleredt. Az elso, miota itt vagyok... Meglett a szallas, zuhany, vacsora, beszelgetes, sebek apolgatasa, majd alvas...

11. nap Brea-Santiago de Compostella, 23 km

Ma keson, csak 8 orakor indultam el, mert a tegnapi nap kikeszitett teljesen, kellett a piheno. Delutan 4 korul, ujbol-ujbol eleredo eso kozepette erkeztem meg a varosba, ahova 11 napja tartok, lelekben meg meg regebb ota. A varos tenyleg hatalmas. Volt vagy 1-1.5 ora, mire a varostablatol felcaplattam a katedralisig, ahol egy rovid fohasz kozben megerintettem Szent Jakab apostol ereklyetartojat, majd atmentem a kozeli zarandokirodaba, atvenni a szep Compostellamat, ami a zarandoklatom "eszmei" jutalma. Most egy bazinagy szallason varom, hogy a kimosott ruhaim szaradjanak vegre meg, aztan megyek aludni.

Holnap indulok a "vilagvegere" azaz Finisterrere, ami ujabb 90 km lesz, de ez mar remelem meg sem kottyan

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freestate.blog.hu/api/trackback/id/tr771166210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása